Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Markfantomen flyttar  (läst 1006 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Wargen
Administrator

Antal inlägg: 1172

Visa profil
« skrivet: December 17, 2009, 09:48:21 »

En av Täbys bästa marklyftare genom tiderna kommer flytta vid årsskiftet. Fredrik Landerstedt har varit en stor profil för laget de senaste åren och har varit en bidragande faktor till att laget har fått ett starkt uppsving. "Lyftkranen från Dalarna" ska nu till Örebro och lämnar ett stort tomrum efter sig.

Markmonstret Fredrik besitter även det kanske starkaste greppet i klubbens historia. Vidare har han gjort stora insatser för klubben och sina lagkamrater genom att alltid ställa upp och att vara en god förebild.

Täby AK tackar Fredrik för den här omgången och hoppas att han snart kommer tillbaka! Lycka till i Örebro!
Loggat
Benjamin syrsa
JuggerNaut

Antal inlägg: 673

Visa profil
« Svara #1 skrivet: December 17, 2009, 17:59:54 »

Trist att du ska flytta ifrån stockholm Fredrik jag kommer sakna dej  sniffles. Men du får lova att gå ner till Örebro KK lokaler o visa dom hur man ska dra mark  Yes.
Loggat
EkarN
Spegelfreak

Antal inlägg: 88

Visa profil
« Svara #2 skrivet: December 17, 2009, 19:58:59 »

Örebro har iaf ett bra styrkelyftsgym yay!
Loggat

Hehe
Fredric
The Hulk

Antal inlägg: 360

Visa profil
« Svara #3 skrivet: December 17, 2009, 21:30:49 »

Markfantomen är att ta i och efter min senaste tävling då marken vart fiasko så är fantom inte rätta ordet Cheesy

Kommer sakna alla som fan och håller kontakten med er och klubben framöver. Tråkigt men livet går vidare och blir nog bra med allt då jag känner att jag jag behöver en nystart i livet.

Tack för allt alla och syns säkert då jag lär dyka upp i stockholm framöver på besök.
Loggat
NisseViking
Spegelfreak

Antal inlägg: 78

Visa profil
« Svara #4 skrivet: December 18, 2009, 18:26:07 »

Lycka till i din nya klubb Fredrik!

Björne  cool
Loggat
EkarN
Spegelfreak

Antal inlägg: 88

Visa profil
« Svara #5 skrivet: December 19, 2009, 20:51:27 »

Markfantomen är att ta i och efter min senaste tävling då marken vart fiasko så är fantom inte rätta ordet Cheesy

Kommer sakna alla som fan och håller kontakten med er och klubben framöver. Tråkigt men livet går vidare och blir nog bra med allt då jag känner att jag jag behöver en nystart i livet.

Tack för allt alla och syns säkert då jag lär dyka upp i stockholm framöver på besök.

Blir det att köra på ÖKK hädanefter?
Loggat

Hehe
Fredric
The Hulk

Antal inlägg: 360

Visa profil
« Svara #6 skrivet: Januari 04, 2010, 20:45:43 »

Blir det att köra på ÖKK hädanefter?

Får vad det blir för gym. Ska kolla vad det finns i stan innan jag bestämmer mig. Ska ta ett break från styrkelyft iaf känns det som och bara träna i min takt utan utrustning.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: